06 August 2009

Sedang Di Jogjakarta NETPAC Asian Film Festival

Salam,

Akan kemas kini selepas kembali pada 9 Ogos 2009
Filem-filem yang ditonton:
Merantau (2009)
Good Cat (2009)
Cin(t)a (2009) [nominasi pertandingan filem terbaik JAFF 2009]
Good Morning Luang Prabang (2008)
Ponmani (1978)
Love Lost(?)
Malaysian Gods(2008)
The Blind Pig Who Wants To Fly(2009) [nominasi pertandingan filem terbaik JAFF 2009]
The Wasp Are Here(?)
Punggok Rindukan Bulan (extended version) (2008)
Generasi Biru(2009)

Dimaklumkan, filem Azharr Rudin, Punggok Rindukan Bulan (2008) dalam senarai nominasi pertandingan filem terbaik buat festival filem di sini.

3 comments:

sf said...

Wow, jauhnya merantau ... mencari apa di sana ya? tak mungkin hanya mendambakan filem semata. :)

Kurt Kuden said...

really?
aku nk tgk cinta tp mak aih penuh gile manusia. terpaksa layan cite ape tah. lost love eh. srius tak paham.

tadi aku g tgk malaysian god. not bad. berjaya wat aku tgk sampai abih. tapi cite punggok rindukan bulan? film terbaik? are u serious? hmmm.. aku mungkin bukan penonton muvi yg baik, serius aku tak sabar. terpaksa blah awal tadi. dah magrib.

sme satu hari aku dpt tgk ending cite ni. aku tgk sampai scene sidi makan nasi goreng yg namron masak tu. hmmm

fadz said...

sf, tgk filem je lah

kurt, aku lupa ko takleh jamak macam aku, hahahaha, harap2 ko dapatlah selesaikan menontonnya..

anw, berapa ramai pelajar Malaysia di Yogya?