04 April 2009

Oh my oh my! Im In the Nominee List of Best Film Reviewer

Well, I don't think I could win because I know My selections of films are definitely unpopular amongst the masses (old classics, horrors?) and maybe too "wordy" for those who felt pictures should speak for itself, but, well, to be nominated into the final list is definitely a big thing for someone as "small" as me, so I would like to thank Yoyooh and fellow votees for giving me a chance to be nominated. Most all of the other nominees are well deserved, and I say good luck! (wow, aku rasa macam De Niro saja, hahaha!)
You can still VOTE, here
03 April 2009
Beberapa calon awal telah digugurkan dari senarai akhir kerana pautan web tidak aktif dan kerana gagal meletakkan logo blogger awards seperti yang disyaratkan.
Logo baru pencalonan akan disediakan selewat-lewatnya pada 8hb April 2009. Sila pastikan logo tersebut diletakkan di tempat yang mudah dilihat dalam blog anda.
Kami juga menggalakkan bloggers yang tercalon untuk membuat entry khas berkenaan perkara ini.
Selepas 8hb April, ahli berdaftar Yoyooh.com iaitu seramai lebih 500 orang akan mengundi blog tercalon untuk menentukan pemenang.
Blog yang tercalon akan dijemput ke satu majlis Malam Anugerah Blogger anjuran Yoyooh.com yang akan ditetapkan kelak. Majlis ini bakal mendapat liputan media dan ada kemungkinan disiarkan secara live di laman web. Walaubagaimana pun ianya masih diperingkat perbincangan lagi.

Kami akan maklumkan kepada anda dari semasa ke semasa.



Adalah dengan ini kami umumkan 10 kategori dan blog-blog yang yang tercalon dalam setiap kategori. Pengundian dan pemilihan dari ahli Yoyooh.com yang berdaftar akan dibuat secara online bermula pada 8hb April sehingga 29hb April 2009.

Yoyooh juga akan turut mengadakan lima anugerah khas untuk penghargaan kepada blog-blog yang dirasakan terbaik oleh pihak pengurusan laman web yoyooh.com
Tahniah Yoyooh.com kepada yang tercalon.

6 comments:

Anonymous said...

yoyoh ni mengarut je. entah siapa diorang ni. nak mementingkan diri segera jadi buatlah anugerah. takde kepentingan langsung melainkan kalau fadz menang. semoga berjaya fadz!

Lyn said...

Hahaha congrats Fadz, so proud of u my twin brother! kelakar giler bila I saw my url as one of the finalist dengan Ajami sekali haha..anyway, best of luck to you Fadz!

fadz said...

anon, jgn lah kata yoyoh mengarut, give them some credit juga, at least some very good blogs are introduced becoz of yoyoh. Im not talking about my blog eh..

miss brat, u too, haha, well congrats too, and u def deserve it!

Nazim Masnawi said...

Semuga berjaya, Fadz. I know you want this. I'll vote for you.

fadz said...

nazim, thx.. wah wah, mana lah sampai i want it..

Ajami Hashim said...

habislaaah kau!

larrikkk!