12 April 2007

28 April- Aku Di Rumah Pena

"He already is in the Neverending Story"
Saje je nak letak gambo minah yang aku minat
masa kecik-kecik.




Saje je nak promo, aku (ya, aku) telah diundang oleh pihak PENA untuk menjadi panel dalam sebuah diskusi tentang SASTERA di rumah keramat iaitu RUMAH PENA di Jalan Dewan Bahasa itu.. huhuhu..Aku tak tahu deme dah gila ke sasul ke apa, tapi itulah kiranya. Aku tak tahulah sama ada aku patut cerita tentang filem Zombi Kampung Pisang atau bebaru ni aku putus cinta lagi, hmmmph...? Oh, tak de kena mengena fasal sastera? Tapi itu kan 'dokumentasi hidup' secara oral (huhuhu)? OKlah:


Aktiviti: Lihat Fadz secara langsung (tapi maaf, takde bukak-bukak baju, dan Luna Maya tak bersama aku)

Tempat: Rumah keramat PENA

Tarikh: 28/4/07 (Sabtu)

Masa: 10 pagi (harap-harap dah gosok gigi)



9 comments:

Azuan Zameer said...

wah... tahniah fadz, maka bersinarlah sebuah permata dari multimedia terus ke mata pihak serba-tahu-semua sastera.

tapi diskusi apa ya?, mahakarya- putus-cinta atau adikarya-tonton-seram?

fadz said...

mana sinarnya cek weh oi...legam kuali adalah..huhuhu...tajuk, tak tahu lagi tetapi pihak sana minta cerita fasal fiksyen sains, tgklah nanti..

Anonymous said...

comellah anak dara sunti tu. citer apa ya?

areyoung said...

Erm, ada 2 perkara menarik dalam entry ni ;P

lutfi said...

fadz,
bukan dari GAPENA. pihak daripada PENA.
Ttg tajuknya; nah, ini dia: MASA DEPAN SASTERA DI TANGAN PENULIS MUDA. Mungkin kau boleh putar-putar sdkt hari itu.
Lutfi

fadz said...

opss, maaf mahaguru...heheh..tgklah aku putar macam mana..baca teks boleh tak?

are young, apa kah benda menarik tu?

embun, tu citer Neverending Story..si pemaisuri yg sakit di Fantascia..

Anonymous said...

hang nak baca teks ke? Ikut suka la hang la. Tapi, aku cadangkan teks tu sebagai penyokong ja. lagipun depa ni bukannya monster. Hg yang kena jadi raksasa hari tu.

Ajami Hashim said...

Salaam fadz.. InsyaAllah if aku takder hal aku nk pi tgk kau bersuara secara live.. nak saksikan penggunaan bahasa kau nnti 'sekeras' blog ini atau bersopan-santun?.. huhu!

fadz said...

ajami, aku ayu tau hari tu, muahahahahahaha