28 July 2010

Sayang Wayang dan Goof Spot

Ada sekor budak letak blog dia (apek?) dalam komen aku, dan aku amat-amat suka blog dia.

Dia kata dia akan mati, jadi dia akan tonton 77, 777 filem sebelum itu, lebih menyenangkan kita daripada dia pegi buat permainan haram jadah macam Saw atau buat pekerti mulia macam nama pena dia, Joker.

Dia tonton Punggok Rindukan Bulan dan menyukainya:
http://sayangwayang.blogspot.com/2009/04/punggok-rindukan-bulan-2008.html

Nampak sangat Nazim Masnawi anti filem lembap.

Poin tambahan, banyak pertunjukan buah dada, u-huh (mata budak 6 tahun isap lolipop).

Poin tambahan lagi, banyak seks. Huhuhuhuhuhuhu (orang tua 96 tahun mengekori jururawat berskirt sambil garu tangan).

Kesimpulan: Aku suka blog ni, SAYANG WAYANG.


Ni lagi satu blog aku suka, dia cermat je menonton (aku tak kuasa cari goof tapi aku aku akan selalu rujuk dia), dan aku suka poin dia, dia tak menonton untuk mengutuk, hanya memaparkan kesilapan ataupun mengapa filem memang sengaja/tidak sengaja diadakan ketidakesinambungan dalam babak ke babak (ini pemahaman mengapa filem tak pernah dan tak boleh menangkap realiti). Rujuk GOOF SPOT,

Nampaknya lambat-laun aku tak yah menulislah, dha banyak yang terer terer, heheheheheh.

3 comments:

MORIBAYU said...

edo Senki(2006):

tak sampai 10 minit.
me sudah tutup talibesen.

ianya mempunyai perjalanan..seperti Howl's moving Castle.
hero yang ada "masalah dalaman".

Nasib baik soundtrack " Teru No Uta " best. Jika tak..ianya mmg membosankan.

Hurm ,Grave of the Fireflies lagi hebat dari Earthsea.

Anonymous said...

salam...hahhahha
sudoh mu fadz!!!aku tak mari doh blog mu pah ni hahhahhaha

si GOOF SPOT tuh mata ko gapo dio tuh!!!!!!hahahahha

selamat tingal fadz!!!!
hahha
cheritapenglipurlara.blogspot.com

fadz said...

er, cheritapenglipurlara, either ko ada semangat kenegerian (aku tahu goof perlis), atau anak kau gaduh ngan anak dia (tipikal Melayu) atau kau pernah main dengan dia dan sekarang melalui fasa "in denial" dengan dia..

alu rasa aku nak pilih yg last one..

well, not my prob bro.. i satisfy myself btw.. not urs..