01 January 2009

Saw: The original short

lihat:
"hargai hidup?"

9 comments:

Anonymous said...

Aku dah emel serpihan catatan lama ko yg masih ada pada aku.

Lyn said...

Pergh, di link kan, terasa honor...thanks fadz..yes, hargai kehidupan :)

Anonymous said...

mudaah je dia buat saw tu. celaka.

fadz said...

riduan, er,, i cant open it..

brat, no hal lah..

Anonymous said...

Fadz, aku baru ingat, ada beberapa rebiu filem yang aku sedut dari blog-city ko dulu terbit di blog aku. So, ko boleh start sedut semula kat link bawah sini k.

link :
http://mahhass.blogspot.com/2003/11/filem-z.html

Antara filem2nya :-

Beautiful Boxer
Berlari ke Langit
Aku No. 1
Bicara Hati
Capturing Friedmans
Gila2 Pengantin Remaja
Hingga Hujung Nyawa
Manchurian Candidate (remake)
Neon
Passion of Christ,
PHSM,
Salaam Bombay
Sepet
September 11
Shrek 2
Spiderman2
Village.

banyak jugak tu beb :)

fadz said...

Spiral, damn, u got most of it! thx mate! Er, kat ofis masih tka boleh buka ur blog..

Anonymous said...

Kalau gitu nanti aku copy then email ko.

zubin said...

semalam aku tengok cape 7 dari taiwain, interesting, sebenarnya nak tengok los dan faun lepas baca komen kau, histeria malaslah, kawan akau pegi tengok, cakap no big deal!

fadz said...

Spiral, thx! i dah tgk Diary of the Dead, one of my movie of the year..

Zubin, yes, dats why i wrote: Tetapi seperti rokok kretek yang kausedut, ia keras, tersedak tetapi cepat padam.

Cape7? ok, we'll see..