04 March 2008

Yeaaa Yeaaa



Kawan-kawan,


Saya baru saja selesaikan sebuah novelet. Judulnya: Amnesia ialah ubat rindu kami kepada Hecate. Besh. Hilang azab menulis. Buku ini memang ditujukan kepada pembaca-pembaca Mangga yang saya baca komen-komen mereka di dalam Mangga Online pagi tadi, bagaimana hebatnya mereka mengutuk para artis (kerana mendedah dan seksi), menghukum orang industri hiburan tetapi tidak mengaku kelakuannya itu mengumpat. Dan jangan terkejut jika pembaca-pembaca ini kebanyakannya jenis bertudung dan mat-mat bercermin mata yang tinggal di rumah sewa tetapi tidak segan silu menghisap balak/aweknya di balik pintu rumah sewa yang terkunci. Paling best, satu bahagian ni mengutuk IQ Fahrin rendah yang dikaitkan dengan menjadi pengacara yang bodoh tak tahu bercakap walaupun belajar tinggi kerana tak tahu menari. Kelakar kan?


Kalau buku tu keluar nanti, kawan-kawan beli tau! Saya terbit sendiri..!


ps: Hanum tetap diharamkan membaca novelet ini. Juga Rash.

3 comments:

Anonymous said...

Pleaseeeeeeeeeeeeeeee

Siberkop said...

Err, Fadz, aku tag ko. Boleh?

Kalau leh/sudi, masuk blog aku utk details. Ngee. Thanx.

fadz said...

embun .. nope..

siperkop.. yeap. tq:)

btw, Jimadie pun tak boleh baca.. haram buat dia ...