03 May 2009

Oh Esok, Oh Esok!



Ya, tengan tensen, hahaha, kerja belambak hari ni, untuk menghilangkan ketensenan yang melanda (sampai menonggeng) inilah lagu aku:

The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh!
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on 'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow! Tomorrow!
I love ya Tomorrow!
You're always A dayA way!
(video klip sangat menarik, macam kena dengan mood aku sekarang, haha!)

Ya, masih ingat lagu tu waktu balik dari Florida masa tengok kat pawagam, yeap Annie merupakan filem budak kecik aku. Lagu satu, ET. yup. Ye lah, ngan Star Wars dan Superman gak masa tu (sapa tak suka Superman zaman tu, kena kutuk creep). I was bloody 4 yo for god sake!
Anw, ni lagi satu filem masa kecik yang aku tonton dan "really freak me out".. dan sememangnya dah cult (first time tonton filem ada alien, boobs, sex (very mild ok!), kid hero and weird Tv fetish): TERRORVISION! Masih cari sampai sekarang. Ya, pengkahirannya sangat pelik!

3 comments:

Diana Afandi said...

"Tomorrow! Tomorrow!
I love ya Tomorrow!"
Hey, this is the song that you dedicated to me the other day, haha...
Yeah, this song will definitely cheer anyone up, including me of course :)

AKuSEmpoiGirL said...

semangat dowh, layan lagu nih. yg aku x leh tahan tgk vclip td. hihii... rasa cam nak join dieorg skali....hahaha... TOMORROW,TOMORROW.... I LOVE YA TOMORROW!!!!!!!!.... for Fadz, don't tension tension yeah... cayunk bro!!!

fadz said...

diana, hoho, yeap yeap yeap!

sempoi, stay sempoi, hhahaha